Přidat do oblíbených Nastavit jako homepage

hodnota nákupu s DPH:

0,- Kč
Nabídka produktů
Platební metody

FAQ ČASTÉ DOTAZY ZÁKAZNÍKŮ

ČASTÉ DOTAZY ZÁKAZNÍKŮ

OTÁZKY

ODPOVĚDI

 

ČASTÉ DOTAZY ZÁKAZNÍKŮ

Během působení těchto stránek na našem internetovém prostoru se ukázalo několik se opakujících dotazů, které dělají zákazníkům hlavu. Snažili jsme se je soustředit zde tak, aby již nevznikalo ke zbytečným problémům při jejich zodpovězení, zdlouhavém hledání v řádech obchodu. Prostě a jednoduše učinit Váš pohyb na těchto stránkách o něco jednodušším a srozumitelnějším. I přesto se může stát, že si nebudete s něčím schopni poradit. Nezoufejte a kontaktujte nás, rádi zodpovíme všechny Vaše dotazy.

 

OTÁZKY

 1/ Musím se pro objednání registrovat?

 2/ Uvedené ceny?

 3/ Garance objednaného zboží?

 4/ Doručení zboží?

 5/ Je vybrané zboží skladem?

 6/ Nový telefon VS. použitý telefon?

 7/ Záruka na zboží?

 8/ Vrácení zboží?

 9/ Reklamace a servis?

10/ Splátkový prodej?

11/ Kamenné obchody?

 

ODPOVĚDI

  1/ Musím se pro objednání registrovat?

NE. To v žádném případě. V našem obchodě k nákupu zboží registrace nutná není. Můžete uskutečnit nákup i jen s vyplněním těch nejdůležitějších parametrů objednávkového formuláře k odeslání a fakturaci Vaší objednávky. Nicméně registraci vřele doporučujeme. Tito zákazníci jsou oproti neregistrovaným zvýhodňováni.

 

 2/ Uvedené ceny?

Jsou platné a konečné v den uzavření Vaší objednávky pokud nebylo sjednáno jinou formou (dohodou). Ceny určené pro maloobchodníky. Uvedené ceny na stránkách jsou koncové, včetně DPH (na daňovém dokladu je uvedena cena telefonu a DPH 0%). Odpočet DPH není možný!!!

 

 3/ Garance objednaného zboží?

Na tuto otázku je jednoduchá odpověď. Jsme společností působící na trhu již přes 3 roky a rozhodně není naším úsílím vytvářet nespokojené zákazníky. Právě naopak. Za námi stojí již celá řádka spokojených zákazníku ze všech koutů naší republiky.  Platí to při objednávce nového i použitého telefonu, kde se obzvláště snažíme vybírat "kusy" které patří do skupiny "TOP STAV". To je naše garance Vám. V případě nespokojenosti můžete využít zde zodpovězené otázky číslo /8.

 

 4/ Doručení zboží?

Většinu zboží expedujeme (tudíž vyskladňujeme NIKOLIV DORUČUJEME) do 24 hodin od Vaší objednávky. Její doručení, pokud byl zvolen typ DOBÍRKOVÉHO BALÍKU je cca 2-3 pracovní dny (vyjma dnů o víkendu). Pokud byl zvolen typ OBCHODNÍHO BALÍKU zboží je doručeno do 24 hodin od expedice. V jiných případech je možné nechat si doručit zboží na některou z našich poboček kamenných obchodů. Objednávky přijaté mimo pracovní dny (sobota, neděle) jsou zpracovány a expedovány první následující pracovní den.

 

 5/ Je vybrané zboží skladem?

ANO. U většiny zboží naleznete v poznámce že je zboží SKLADEM: To znamená, že ho vlastníme fyzicky. U nových telefonů to platí v 95% vyjma telefonů zařazených v databázi obchodu, které jsou označeny poznámkou PŘIPRAVUJEME a mají cenu 0,-. Tyto telefony nejsou momentálně k dispozici, pouze připravujeme jejich prodej. U použitých telefonů doporučujeme ověření stavu telefonem, ale není podmínkou. Proveďte objednávku a my už se o zbytek postaráme - vždy k Vaší spokojenosti.

 

 6/ Nový telefon VS. použitý telefon?

Rozdíl mezi novým telefonem a použitým telefonem je zásadní. Nový telefon je v kompletním balení včetně originálního příslušenství a českého manuálu (pokud je příslušenství pro konkrétní model určeno) Kdežto telefon použitý se v zásadě skládá pouze ze samotného telefonu (pokud u konkrétního kusu nebylo jinak) + nabíječky.

 

 7/ Záruka na zboží?

Na produkty zakoupené v tomto obchodě v sekci NOVÉ vyplývá záruka 24. měsíců. Na produkty ze sekce POUŽITÉ záruka 12. měsíců (pokud nebylo před prodejem stanoveno jinak). Záruka na baterie je 6.měsíců.Jiné záruky vyhrazeny.

 

 8/ Vrácení zboží?

V souladu s obecným reklamačním řádem a zákonem č. 367/2000 Sb. (§53, odst. 7 a §54, OZ) u prodeje který vznikl formou "na dálku, elektronicky" (telefonem, internetovým prodejem) je možné do 14 dnů od zakoupení zboží uvedené zboží bez udání důvodu vrátit. Jak postupovat v těchto případech nahlédněte do REKLAMAČNÍHO ŘÁDU a nebo kontaktujte manažera e-shopu.

 

 9/ Reklamace a servis?

Reklamace zakoupeného zboží se provádí dvěma způsoby.

1.)  Posláním zakoupeného zboží zpět na adresu odesílatele: BNA TEAM s.r.o. - www.mobilyodalese.cz (internetový obchod), Heydukova 164, 397 01 Písek s označením balíčku jako REKLAMACE a s podrobným popisem shledané závady.

                    nebo

2.) Můžete navštívit některou z našich poboček kamenných obchodů, kde reklamaci za Vás vyřídí naši kolegové.

 

Bližší informace a konkrétní postup naleznete v REKLAMAČNÍM ŘÁDU.

 

10/ Splátkový prodej?

ANO. Ve spolupráci se společností Cetelem a.s. jsme pro Vás připravili speciální program, s jehož pomocí můžete u nás nakupovat zboží formou spotřebitelských úvěrů

 

11/ Kamenné obchody?

Budete-li chtít nakoupit v našem kamenném obchodě za stejnou cenu jako na internetu, doporučujeme provést klasickou objednávku prostřednictvím objednávkového formuláře s uvedením místa vyzvednutí, tzv. PICK UP IN STORE. Na vybraném místě pro Vás bude zboží připraveno za aktuální internetovou cenu. V ostatních případech platí ceny uvedené v místě prodeje a není možné je smlouvat na internetovou!


Nejprodávanější
Akční nabídka
Mohlo by vás zajímat

ICQ: 314-490-590 | E-MAIL: infomobily@seznam.cz | TEL: +420608781353 | PÍSEK: 382210092 | TÁBOR:381253448 | BLATNÁ:775983006 | TŘEBOŇ:778072182