Přidat do oblíbených Nastavit jako homepage

hodnota nákupu s DPH:

0,- Kč
Nabídka produktů
Platební metody

Než navštívíte servis

NEŽ NAVŠTÍVÍTE SERVIS

OTÁZKY

ODPOVĚDI

BATERIE TELEFONŮ

 

NEŽ NAVŠTÍVÍTE SERVIS 

V této sekci naleznete několik praktických postupů a dobrých rad a zkušeností při řešení problému s telefonem. Zkuste je užít dříve, než začnete uvažovat o servisním zásahu do telefonu. Leckdy opravdu stačí jen málo a telefon je v pořádku. Můžete tak občas předejít i trapným situacím s nastavením Vašeho telefonu. V ostatním případech Vás rádi obsloužíme a případný problém se budeme snažit vyřešit co nejdříve. Vše o servisním středisku naleznete v sekci SERVISNÍ STŘEDISKO.

 

OTÁZKY

 1/ Telefon mi nejde zapnout

 2/ Telefon nenabíjí

 3/ Telefon nelze nastartovat

 4/ Telefon nemá signál

 5/ Telefon ukončuje hovory

 6/ Sluchátko X reproduktor

 7/ Telefon neodesílá SMS

 8/ Problémy s MMS

 9/ Zvonění telefonu

10/ Displej telefonu

11/ Klávesnice telefonu

12/ Zpomalení telefonu

13/ Aktualizace firmwaru

14/ Paměťová karta

15/ První pomoc

 

ODPOVĚDI

1/ TELEFON MI NEJDE ZAPNOUT

Zkontrolujte jestli je baterie v telefonu vložena správně. Pokud ano vložte telefon na nabíječku. Pokud nebyl telefon delší dobu používán, je nabíjecí hladina článku pod zobrazovací množství, telefon začne vlastní nabíjení zobrazovat až za delší dobu. V některých případech jde o problém týkající se softwaru telefonu. Navštivte servis!

 

2/ TELEFON NENABÍJÍ

Zkontrolujte nabíječku, především část nabíjecího konektoru a kabel od nabíječky ke konektoru. Zkontrolujte systémový konektor telefonu. Především jeho stav. Nazelenalé části systémového konektoru jsou indikací vlhkosti - oxidace. Ta lze odstranit jemným kartáčkem s případným užitím technického lihu. V ostatních případech navštivte servis!

 

3/ TELEFON NELZE NASTARTOVAT

Pokud reaguje na nabíječku, ale i přesto nejde zapnout, jedná se z pravidla o software telefonu. Bude nutné jej přehrát, updateovat. To i v případě, pokud Vám při zapnutí telefon zobrazí hlášku "CONTACT SERVIS". Navštivte servis!

 

4/ TELEFON NEMÁ SIGNÁL

Zkontrolujte, je-li SIMkarta v telefonu správně vložena, je-li aktivována u operátora, nebo není-li mechanicky poškozena. V některých případech se může jednat o problém operátorů s kvalitou signálu v daném místě. Zkuste telefon restartovat, vypnout - zapnout. V ostatních případech naštivte servis!

 

5/ TELEFON UKONČUJE AUTOMATICKY HOVORY

Dochází k tomu především u nových modelů telefonů v kombinaci se starou SIMkartou. Telefon neumí automaticky odečíst kredit a proto hovor automaticky ukončí. Navštivte svého operátora a požádejte o výměnu SIMkarty. V ostatních případech navštivte servis!

 

6/ NENÍ MĚ V TELEFONU SLYŠET NEBO NENÍ SLYŠET VOLAJÍCÍHO

Zkontrolujte stav mikrofonu ve spodní části telefonu. U něterých modelů telefonů je v nastavení hovoru možné odepnout mikrofon. pokud neslyšíte volajícího zkontrolujte nastavení úrovně hlasitosti repra v telefonu. V ostatní případech navštivte servis!

 

7/ TELEFON NEODESÍLÁ SMS

Ve složce nastavení zpráv je tzv. SMS centrum/servisní centrum, přes které dochází k odesílání SMSek. každý z operátorů má svoje jasně definované číslo, přes které dochází k odeslání z telefonu. Zkontrolujte, zda-li je toto číslo shodné s číslem uvedeným pro jednotlivé operátory.

 

O2: +420 602 909 909     T-MOBILE: +420 603 052 000     VODAFONE: +420 608 005 681

 

8/ TELEFON NEODESÍLÁ A ANI NEPŘÍJMÁ MMS

Telefon je nutné nastavit dle profilu operátora pro odesílání a přijmání MMS. Lze nastavit prostřednictvím linky operátora, kde nahlásíte model telefonu. Dojde k odeslání 2 nastavovacích - binárních SMS a telefon je připraven. V jiném případě lze užít nastovovacích manuálů na oficiálníhc stránkách jednotlivých operátorů, nebo navštívit některou ze značkových prodejen.

Využijte manuály k nastevení profilu GPRS a MMS prostřednictvím oficiálních stránek jednotlivých operátorů, nebo interaktivního průvodce nastavením dle konkrétní značky a modelu telefonu, které naleznete zde, uvedené níže:

NASTAVENÍ DLE OPERÁTORA

 

O2 GPRS: NASTAVENÍ     O2 MMS: NASTAVENÍ     T-MOBILE: NASTAVENÍ     VODAFONE GPRS: NASTAVENÍ     VODAFONE MMS: NASTAVENÍ

 

 INTERAKTIVNÍ NASTAVENÍ DLE ZNAČKY

 

NOKIA: PRŮVODCE     SONY ERICSSSON: PRŮVODCE

 

 9/ TELEFON NEVYZVÁNÍ

Zkontrolujte nastavení hlasitosti zvonení. Přepnutí profilu telefonu do profilu normální. Telefon vypnout/ - zapnout. V ostatních případech navštivte servis!

 

10/ U "véčka" PŘESTAL FUNGOVAT DISPLEJ

Jedná se vadu způsobenou poškozením "flexu". Speciálního kabelu jež propojuje obě části telefonu. Někdy se může tato vada projevovat zmizením podsvitu LCD displeje, fleky a nebo úplným zhasnutím displeje. V těchto případech navštivte servis!

 

11/ PŘESTALA FUNGOVAT KLÁVESNICE

Především u modelů s výměnnými kryty se může stát že při jejich výměně dojde k zamáčknutí jedné z kláves. Ta brání v aktivaci ostatních. Zkontrolujte, zda-li jsou všechny ve stejné rovině. Pokud ne, vraťte je do roviny. Případně zkontrolujte, zda-li máte odemknutou klávesnici.  V ostatních případech navštivte servis!

 

12/ TELEFON SE RESTARTUJE, MIZÍ IKONY, JE POMALÝ

U takto postižených přístrojů dochází k softwarovým problémům. Bude nutné update jejich softwaru. To vše pokud nezabere restart telefonu. Navštivte servis!

 

13/ JAK S AKTUALIZACÍ SOFTWARU-FIRMWARU?

Neprovádějte aktualizaci softwaru prostřednictvím internetu. Nejedná se o nikterak lehký proces a ve velkém množství případů dojde ke zničení hardwaru telefonu, který již nejde zachránit.  V těchto případech vždy navštivte servis!

 

14/ TELEFON NEČTE PAMĚŤOVOU KARTU

Před užitím paměťové karty je třeba nejdříve jí naformátovat. Provedete v nastavení telefonu, případně v nastavení paměťové karty. V některých případech je nutné kartu naformátovat "na tvrdo" v počítači.

 

15/ PRVNÍ POMOC TELEFONU

Ve většině případů při vzniku některého z problémů zabere telefon i jen vypnout. Ponechte přístroj chvilku vypnutý, případně vyjměte baterii a zkuste telefon opětovně zapnout. V dalším kroku proveďte tzv. tovární nastavení telefonu - telefon se vyresetuje ze všech nastavení a vrátí se do defaultního (továrního) nastavení. UPOZORNĚNÍ - dojde k vymazání všeho, co je v telefonu navíc od tovární verze (fotky, muzika, tapety, obrázky a pod. včetně kontaktů uložených v paměti telefonu!!!). Vždy před tímto nastavením nezapomeňtě důležité věci zálohovat.

 

Pokud si nebudete jisti žádným z těchto zásahů, raději kontaktujte naše HOTLINE LINKY, kde se Vám po telefonu budeme snažit pomoci v odstranění Vašeho problému. Pokud nebudeme schopni problém odstranit přes telefon, domluvíme se na využití našich servisních služeb. Někdy je možná opravdu lepší se třeba i jen hloupě zeptat, než lamentovat nad věcí, která již nepůjde vrátit zpět :o)

 

BATERIE TELEFONŮ

Při běžném používání se životnost baterie odhaduje na 500 - 900 cyklů (nabití / vybití), což pro průměrného uživatele znamená jeden a půl až tři roky. Jak baterie stárne, její výdrž se postupně zkracuje. Jakmile se doba její výdrže výrazně zkrátí, případně se telefon začíná sám od sebe vypínat i přesto, že zobrazuje dostatek energie (především us tarších modelů telefonů), je čas ji vyměnit.

Aby vám baterie vydržela co nejdéle, uvádíme zde několik tipů, jak s ní zacházet a jak ji šetřit:

  • Nový akumulátor musíte před použitím plně nabít.
  • Nová baterie se musí několikrát nabít a vybít, než dosáhne maximální kapacity.
    Nepoužívaná baterie se postupně sama vybíjí, proto skladované akumulátory vždy nabijte přinejmenším na 50 % kapacity (pouze baterie typu Ni-Cd je lepší skladovat vybité).
  • Každých několik měsíců nechte baterii úplně vybít a opět ji naplno nabijte.
    Nastavte si spořič obrazovky na svém telefonu (pokud to umožňuje) tak, aby se aktivoval po krátké době, např. po dvou minutách nečinnosti.
  • Dávejte pozor na zkratování, neskladujte baterii společně s kovovými předměty.
  • Snažte se baterii neupustit na zem nebo jinak nepoškodit.
  • Nevystavujte baterie vlhkosti a vodě.
  • Nenechávejte baterii u silných zdrojů tepla, mohla by v krajním případě i explodovat.
  • Když se baterie zahřívá při nabíjení nebo používání, je to normální. Pokud se začne zahřívat příliš, mohlo by to ukazovat na nějaký problém a měl by ji prohlédnout odborník.
  • Nevyhazujte staré baterie do popelnice nebo kontejneru, obsahují chemikálie, které škodí životnímu prostředí. 
  • Používejte vždy nejlépe originální baterie od výrobce telefonu, nebo kvalitní značkové náhrady!!!


Čím se od sebe odlišují baterie Ni-MH, Li-ion a Li-pol?

Baterie Ni-MH jsou nejstařším typem, proto jsou výhodné především cenou. Naopak nevýhodou je to, že se musí nechat plně vybít a až pak nabíjet, jinak rychleji ztrácejí kapacitu. Objevuje se u nich takzvaný paměťový efekt.


Baterie Li-ion reprezentují novější typ, pohybují se proto ve vyšších cenových hladinách než baterie Ni-MH. Na druhou stranu je lze dobíjet kdykoliv, bez paměťového efektu. Mají obvykle vyšší životnost a při stejných rozměrech a hmotnosti i vyšší kapacitu než baterie Ni-MH.

 

Nejnovějším typem jsou baterie Li-pol. Mají podobné vlastnosti jako Li-ion, ale díky vylepšené technologii jádra jsou při stejné kapacitě znatelně lehčí a tenčí.

 

 

 

 


Nejprodávanější
Akční nabídka
Mohlo by vás zajímat

ICQ: 314-490-590 | E-MAIL: infomobily@seznam.cz | TEL: +420608781353 | PÍSEK: 382210092 | TÁBOR:381253448 | BLATNÁ:775983006 | TŘEBOŇ:778072182